Valilikte Çevre Haftası konulu buluşma
Türkiye Çevre Haftası kapsamında, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Mehmet Özdemir ve kurum personeli Bartın Valisi Dr. Nurtaç Arslan'ı ziyaret etti.
Bartın Valisi Dr. Nurtaç Arslan, Türkiye Çevre Haftası münasebetiyle İl Müdürü Mehmet Özdemir ve kurum personelini makamında kabul etti. Ziyarette, hafta kapsamında gerçekleştirilecek etkinlikler hakkında bilgi alan Vali Arslan, çevrenin korunmasının sadece bugünü değil, geleceği de korumak anlamına geldiğini vurguladı.
Vali Arslan, doğal zenginliklerimizi korumanın toplumsal bir sorumluluk olduğuna dikkat çekerek, Türkiye Çevre Haftası’nı kutladı ve personele çalışmalarında kolaylıklar diledi. Ziyaret, çevre bilincinin yaygınlaştırılması ve etkinliklerin desteklenmesi açısından önem taşıyan bir buluşma olarak değerlendirildi.
HABER: Erkan Hızoğlu