Vali Arslan nikâhına katıldığı çiftin ikinci mutluluklarına ortak oldu

Bartın Valisi Dr. Nurtaç Arslan'ın nikâh merasimde yalnız bırakmadığı çiftin bebeği dünyaya geldi. Vali Arslan genç çifti ikinci mutluluklarında da yalnız bırakmadı.

2025 Aile Yılı kapsamında Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanlığının Evlenecek Gençlerin Desteklenmesi Projesinden yararlanan İrem ve Emirhan çiftinin nikâhına katılan Vali Nurtaç Arslan, çiftin bebeğini görmek ve kendilerine iyi dileklerde bulunmak üzere hastaneye gitti.

Yeni Bartın Devlet Hastanesi Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Polikliniği’nde aile ile görüşen Vali Arslan, bebeğin sağlık durumu hakkında hastaneden bilgi alırken, aile ile de yakından ilgilendi.

Çiftin mutluluklarına bir kez daha ortak olan Arslan, kendilerine yeni doğan evlatları ile birlikte sağlıklı, huzurlu ve mutlu bir ömür temennisinde bulundu. 

HABER: Eda Koç