SGK İl Müdürlüğünden Ulus Belediyesi ziyareti

Sosyal Güvenlik Haftası kapsamında, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) İl Müdürü Mustafa Şaban Çengel ve beraberindeki heyet, Ulus Belediye Başkanı Sayın Hasan Hüseyin Uzun ile Ulus Doğa Park Otel'de bir araya geldi.

Gerçekleştirilen buluşmada, sosyal güvenlik alanında yürütülen çalışmalar ve kurumlar arası iş birliği konuları ele alınarak karşılıklı görüş alışverişinde bulunuldu.

Belediye yetkilileri, nazik ziyaretlerinden dolayı İl Müdürü Mustafa Şaban Çengel ve ekibine teşekkür ederken, tüm SGK teşkilatının Sosyal Güvenlik Haftası’nı kutladı ve çalışmalarında başarılar diledi.

HABER: Erkan Hızoğlu