Saadet Partisi'nden SGK ziyareti

Saadet Partisi Bartın İl Başkan Vekili Ömer Keleş ve partililer, 11-17 Mayıs Sosyal Güvenlik Haftası kapsamında SGK Bartın İl Müdürlüğü'nü ziyaret etti.

Saadet Partisi Bartın İl Başkan Vekili Ömer Keleş, İl Eğitim Başkanı İsmail Kaya, İl Sekreter Sedat Yolcu ve yönetim kurulu üyeleri, Sosyal Güvenlik Haftası dolayısıyla SGK Bartın İl Müdürü Mustafa Şaban Çengel’i makamında ziyaret etti. Ziyarette SGK İl Müdür Yardımcıları Ayhan Mekikli ve Güner Coşkun ile Bağ-Kur servisi çalışanları Mehmet Şimşek ve Kadir Bıyık da yer aldı.

Ziyaret sırasında, SGK çalışanlarıyla samimi bir sohbet gerçekleştirildi. Saadet Partisi temsilcileri, nazik karşılamaları ve misafirperverlikleri için teşekkürlerini iletirken, SGK personeline çalışmalarında başarılar diledi.

HABER: Eda Koç