Maden emekçisinin kızı Dilvin'den büyük başarı
Bartın'ın komşu ili Zonguldak'ta madencilik yapan Rasim Kandemir'in kızı Dilvin Kandemir, GMİS'te ağırlandı.
Yayla Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi Dilvin Kandemir, Alanya’da düzenlenen 7. Geleneksel Turizm Yarışması’nda altın madalya kazanarak hem Zonguldak’ı hem de maden emekçilerini gururlandırdı.
Antalya’nın Alanya ilçesinde düzenlenen 7. Geleneksel Turizm Yarışması’nda Zonguldaklı öğrenciler büyük başarıya imza attı. Yayla Kız Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencisi ve TTK Üzülmez Müessese Müdürlüğü çalışanı maden işçisi Rasim Kandemir’in kızı Dilvin Kandemir, tatlı kategorisinde altın madalya kazanarak hem okulunu hem de ailesini gururlandırdı. Ana yemek kategorisinde yarışan Eylül Esmer ise bronz madalya ve en iyi 3. yemek kupasını kazandı.
Alanya Ümit Altay Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde gerçekleşen yarışmada Türkiye’nin önde gelen turizm okullarıyla yarışan Zonguldaklı öğrenciler, üstün başarılarıyla dikkat çekti. Okul yönetimi, öğrencilerin yarışmaya katılmalarında destek olan GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil’i ziyaret ederek teşekkürlerini iletti.
GMİS Genel Başkanı Hakan Yeşil, öğrencilerin başarısının kendilerini gururlandırdığını belirterek, emeği geçen öğretmen ve öğrencileri tebrik etti. Yeşil, “Bu tür yarışmalar öğrencilerimizin kendilerini geliştirmelerinde büyük öneme sahip. Ödülle dönen öğrencilerimizi ve öğretmenlerimizi tebrik ediyorum. Maden işçisi kızımızın da altın madalya kazanması bizleri ayrıca gururlandırmıştır,” dedi.
HABER: Muhammet Civan