Kurucaşile'de öğrencilere sıfır atık eğitimi verildi

Kurucaşile Belediyesi, Çizgi Mühendislik ve Danışmanlık firması ile yürütülen çevre danışmanlığı hizmet sözleşmesi kapsamında, Kurucaşile İlk ve Ortaokulu konferans salonunda öğrenciler için çevre koruma ve sıfır atık konulu eğitim programı düzenledi.

Eğitimler, firmanın çevre mühendisleri tarafından verildi. Programda, doğayı korumanın önemi, geri dönüşüm alışkanlıkları, atıkların doğru ayrıştırılması ve sıfır atık bilincinin günlük yaşamdaki katkıları öğrencilerle paylaşıldı.

Kurucaşile Belediye Başkanı Uğur Güneş “Daha temiz bir çevre ve daha yaşanabilir bir gelecek için küçük yaşlarda kazanılan çevre bilinci büyük önem taşıyor. Geleceğimizin teminatı çocuklarımız için çalışmalarımıza kararlılıkla devam ediyoruz” açıklamasında bulundu.

HABER: Nevin Özbakan