Hastanede 'Sağlık İçin Hareket Et Günü' etkinliği

10 Mayıs 'Sağlık İçin Hareket Et Günü' kapsamında Bartın Devlet Hastanesi'nde, Diyabet Hemşiresi öncülüğünde sağlık çalışanlarının katılımıyla yürüyüş ve hareket etkinliği gerçekleştirildi. Sağlıklı yaşam bilincini artırmak, düzenli fiziksel aktivitenin önemine dikkat çekmek ve çalışanlar arasında farkındalık oluşturmak amacıyla düzenlenen etkinlik yoğun ilgi gördü.

Etkinlik kapsamında Bartın Devlet Hastanesi yerleşkesi içinde toplu yürüyüş yapılarak gün boyu hareketli yaşamın sağlık üzerindeki olumlu etkileri vurgulandı. Yürüyüş öncesinde katılımcılara düzenli egzersizin diyabet, obezite, kalp-damar hastalıkları ve stres yönetimi üzerindeki faydaları hakkında bilgilendirme yapıldı. Ardından gerçekleştirilen ısınma ve basit egzersiz hareketleriyle çalışanlar hem keyifli hem de sağlıklı bir etkinlik süreci geçirdi.

Katılımcılar, günlük yaşam temposu içinde hareket etmenin önemine dikkat çekerek, fiziksel aktivitenin yalnızca beden sağlığına değil ruhsal iyilik haline de katkı sağladığını ifade etti. Birlik ve beraberlik içerisinde gerçekleştirilen etkinlik, çalışanların motivasyonunu artırırken sağlıklı yaşam alışkanlıklarının desteklenmesinde farkındalık oluşturdu.

HABER: Nevin Özbakan