Gençlik Haftasında yaşlılara soruldu: 'Genç olsaydınız, sağlığınız için ne yapardınız?'

İl Sağlık Müdürlüğü personeli tarafından Bartın'daki yaşlılara 'Gençliğinize dönseniz sağlığınız için ne yapardınız' sorusu yöneltildi. Yanıtlar, müdürlük tarafından paylaşıldı.

Gençlik Haftası kapsamında İl Sağlık Müdürlüğü tarafından Bartın’daki yaşlılara “20 yaşında olsaydınız, sağlığınız için ne yapardınız?” sorusu yöneltildi. Bunun üzerine vatandaşlardan gelen “Bol bol güler, gezer, stresten uzak dururdum” ifadesi dikkat çekti. Diğer vatandaşlar tarafından ise,  “Ciğerlerime temiz havayı çeker, sigara içmezdim” “Tuz ve şekeri hayatımdan çıkarır, sağlıklı beslenirdim”  “Bol bol hayvanları sever çiçek eker; dostluklar biriktirir, ruhumu onlarla doyururdum” cevapları verildi.

HABER: Nevin Özbakan