Gençlik Haftası'nda Valilik ziyareti

Gençlik ve Spor İl Müdürü Halil Akkaş ve beraberindeki gençler, Gençlik Haftası kapsamında Bartın Valiliği'ne ziyarette bulundular.

Vali Dr. Nurtaç Arslan kendisini ziyaret eden Gençlik ve Spor İl Müdürü Halil Akkaş, Gençlik Hizmetleri Müdürü Muammer Kaya, Gençlik Merkezi Müdür V. Cumhur Yılmaz, gençlik liderleri ve gönüllü gençleri makamında ağırladı.

Vali Arslan, gençlerle bir süre sohbet ederek onların enerjisi ve heyecanının geleceğe dair umut verdiğini ifade etti. 19 Mayıs’ın sadece bağımsızlık mücadelesinin başlangıcı değil, aynı zamanda gençliğe duyulan güvenin en güçlü göstergesi olduğunu vurgulayan Arslan, tüm gençlerin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nı kutladı.

Ziyaret, hatıra fotoğrafı çekimi ile sona erdi.

HABER: Eda Koç