Gazeteciler Derneği'nden SGK Haftası ziyareti
Bartın Gazeteciler Derneği Yönetimi, Sosyal Güvenlik Haftası'nda İl Müdürü Mustafa Şaban Çengel'i ziyaret etti.
Her yıl 16 Mayıs'ı içine alan hafta, Sosyal Güvenlik Haftası olarak kutlanıyor. Bartın’da da bu özel haftada ziyaretler yapılmaya başlandı. Bartın Gazeteciler Dernek Başkanı Nihal Karaman ve Dernek Yardımcısı Hasan Camcı, SGK İl Müdürlüğünü ziyaret etti. Ziyaret kapsamında dernek üyelerini makamında ağırlayan SGK İl Müdürü M. Şaban Çengel, nazik ziyaret için kendilerine teşekkür etti.
Karaman ve Camcı başta İl Müdürü Çengel olmak üzere, tüm SGK çalışanlarının haftasını kutlayarak, kendilerine işlerinde kolaylık diledi. Sosyal Güvenlik Kurumu Bartın Müdürü Çengel, Gazeteciler Dernek Yönetimi isimleri başta olmak üzere tüm basın emekçilerine başarılar diledi.
Anlamlı ziyaret, fotoğraf çekimi ile son buldu.
HABER: Eda Koç