Arıt Lisesi öğrencileri Ulus'ta teknik gezi gerçekleştirdi

Arıt Çok Programlı Anadolu Lisesi Hayvan Sağlığı ve Yetiştiriciliği Bölümü 10. sınıf öğrencileri, 'Çiftlik Uygulaması' dersi kapsamında Ulus ilçesine teknik gezi düzenledi.

Öğrenciler program kapsamında ilk olarak Kasap Sarı Çiftliği’ni ziyaret ederek hayvancılık faaliyetlerini yerinde inceledi. Ardından İlçe Tarım ve Orman Müdürlüğü’ne geçen öğrenciler, ilçede yürütülen tarım ve hayvancılık çalışmaları hakkında bilgi aldı.

Teknik gezi, Ulus Doğa Park Otel’de Belediye Başkanı Hasan Hüseyin Uzun ile gerçekleştirilen buluşmayla devam etti. Programa İlçe Tarım ve Orman Müdürü Özlem Taşkıran, Bölüm Öğretmeni Erdal Gülmez ile Müdür Yardımcıları Metin Yakartaş ve Fatih Şahin de katıldı.

Gerçekleştirilen sohbetlerde hayvancılık sektörünün gelişimi, gençlerin üretime katkısı ve mesleki eğitimin önemi ele alındı. Başkan Hasan Hüseyin Uzun, geleceğin üreticileri olan öğrencilere eğitim hayatlarında başarılar dileyerek ziyaretlerinden duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

HABER: Nevin Özbakan